کد خبر 1265852
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

متاسفانه فرآیند پیری و افزایش سن اجتناب ناپذیر است. با گذشت زمان، پوست صورت و گردن ما به طور طبیعی کشسانی خود را از دست داده و شل و افتاده می شود. به مرور چین و چروک و خطوط ریز ظاهر می شوند و گذر زمان را نشان می دهند.

با افزایش سن بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند که این پروتئین مسئول تقویت، انعطاف پذیری و سلامت پوست ما است. علاوه بر این به طور طبیعی ما چربی صورت خود را نیز از دست می دهیم که باعث افتادگی بیشتر پوست می شوند.

لیفت صورت با نخ چگونه است؟

بدون کمک، اجتناب از پوست خسته، پیر و غیریکنواخت مشکل است. جراحی لیفت صورت به مدت طولانی یک راه حل برای افراد ثروتمند و مشهور بوده اما روشی بسیار پرهزینه، تهاجمی و پر ریسک است.

برای آن هایی که نمی خواهند و یا نمی توانند جراحی لیفت صورت داشته باشند، لیفت صورت با نخ یک جایگزین ایمن، مقرون به صرفه و غیر تهاجمی است که نتایج خوبی را به همراه دارد.

لیفت صورت با نخ چگونه است؟

لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ یک روش غیرجراحی است که برای مبارزه با علائم پیری در صورت و گردن طراحی شده و با لیفت و محکم کردن پوست باعث سلامت بیشتر، صافی و ظاهر جوان پوست می شود.

نخ های قابل جذب PDO (پلی دی اکسانون) به طور ایمن زیر پوست قرار داده می شوند و پوست را جوان تر و شاداب تر می کنند.

لیفت با نخ را می توان برای درمان تمام قسمت های صورت نظیر پیشانی، گونه، چانه، ابرو و گردن استفاده کرد. این روش برای افراد بین 30 تا 50 سال مناسب است.

افرادی که به دلیل شرایط پزشکی قادر به انجام جراحی نیستند، می توانند لیفت با نخ را انجام دهند چون این روش با بی حسی موضعی انجام می شود.

لیفت با نخ روشی سریع، موثر و بدون درد است و نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده است.

لیفت صورت با نخ چگونه است؟

لیفت با نخ چگونه عمل می کند؟

ما به طور خلاصه در مورد اینکه لیفت با نخ چگونه کار می کند صحبت کردیم. اما اگر هنوز مطمئن نیستید که این درمان برای شما مناسب است یا خیر در ادامه به آنچه که دقیقاً در این روش رخ می دهد پرداخته ایم:

· پزشک شما نواحی افتاده پوست را مشخص کرده و نواحی ورود نخ را علامت گذاری می کند.

· سپس بی حسی موضعی را برای مناطق درمان به کار می رود تا درمانی راحت و بدون درد را تجربه کنید.

· پس از آن نخ های PDO را با استفاده از کانولا زیر پوست شما قرار می دهد. این نخ ها بسیار ظریف و کوچک هستند و در امتداد خود ساختارهای مخروطی شکل دارند.

· نخ ها قبل از کشیده شدن و سفت شدن شکل می گیرند. ساختارهای مخروطی شکل روی بافت پوست چفت می شوند.

· در آخر نخ ها تنظیم می شوند تا اطمینان حاصل شود که ایمن بوده و داخل پوست دیده نمی شوند.

لیفت با نخ معمولاً 30 تا 45 دقیقه زمان می برد و به استراحت نیاز ندارد، به این معنی که می توانید به کار و فعالیت های روزمره خود برگردید. عوارض جانبی این روش شامل درد خفیف، تورم و کبودی است که باید طی یک یا دو روز برطرف شود.

زمانی که روند لیفت با نخ به اتمام رسید شما فوراً نتایج آن را خواهید دید. با این حال نتایج نهایی طی 10 تا 14 روز بعد از لیفت با نخ مشخص می شوند.

یکی از مزیت های لیفت با نخ کاگ نتایج متداوم و پایدار است. بدن به نخ های PDO به عنوان زخم واکنش نشان می دهند و فرآیند طبیعی بهبود خود را آغاز می کند. نگران نباشید این موضوع کاملاً طبیعی و بی خطر است.

به عنوان بخشی از فرآیند التیام، بدن تولید کلاژن را افزایش می دهد و مقادیر زیادی از آن را به مناطق تحت درمان هدایت می کند. کلاژن پروتئینی است که وظیفه تقویت و سلامت پوست را به عهده دارد. متاسفانه بدن ما با افزایش سن کلاژن کمتری تولید می کند.

افزایش تولید کلاژن علاوه بر مقابله با علائم پیری به جوان سازی و استحکام بیشتر پوست نیز کمک می کند.

در مورد ماندگاری لیفت با نخ ، نتایج لیفت با نخ تا 18 ماه ماندگاری دارد. نخ های PDO قبل از حل شدن بسته به سن، نوع پوست، متابولیسم و سبک زندگی شما به مدت 6 تا 12 ماه باقی می ماند. پس از این مدت، فرآیند تولید کلاژن پوست به طور متوسط تا 6 ماه دیگر طول می کشد.

به علت ایمنی، طبیعت غیرتهاجمی آن و استفاده از نخ های قابل جذب، می توانید در صورت نیاز لیفت با نخ را تکرار کنید.

ما افتخار می کنیم که در مطب لیفت با نخ را به مراجعین ارائه می کنیم.

همانند سایر درمان ها، ما قبل از درمان مشاوره کاملی را انجام می دهیم تا مطمئن شویم که شما کاندید مناسبی برای لیفت با نخ هستید و ما می توانیم نتایج دلخواه شما را فراهم کنیم. تیم متخصصین ما تنها درمان های ایمن و موثر را ارائه می دهند.

پس از اتمام درمان، ما دستورالعمل های مراقبت را به شما می دهیم تا بهترین نتیجه ممکن را از لیفت با نخ داشته و مطب را ایمن، راحت و راضی ترک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 021 - 28428571


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس